Klantenservice

Welkom bij ArteVino klantenservice. Wij geven u graag advies bij het bestellen en helpen u ook graag met al uw andere vragen. Kunt u het onderstaand niet vinden, neem dan even contact met ons op.

Bestellen en betalen

Bestellen bij de webshop van ArteVino is veilig en gaat heel eenvoudig in 10 stappen:

  1. Kies de wijnkast die u wilt kopen en klik op winkelwagen.
  2. Kies voor bestellen.
  3. Controleer uw bestelling en kies nogmaals voor bestellen. Let op:
    1. U kunt kiezen of u als particulier of bedrijf bestelt.
    2. Zijn het factuur- en verzendadres verschillend? Beide adressen kunnen worden ingevoerd.
  4. Kies volgende.
  5. U kunt nu de betaalmethode van uw bestelling kiezen. De opties zijn:
    1. Pinnen of contant: u betaalt bij aflevering.
      1. Houd er bij betaling per PIN rekening mee dat u wellicht uw daglimiet moet verhogen. Neem hiervoor tijdig contact op met uw bank.
      2. Houd er bij contante betaling rekening mee dat onze bezorgers geen biljetten van € 200 of € 500 kunnen aannemen.
    2. iDeal: betaal via uw eigen bank.
    3. Overschrijving: betaal na ontvangst van de factuur.
  6. Kies een optie en druk op volgende.
  7. Uw bestelling wordt getoond. Controleer of alle informatie goed is. Vink vervolgens het vakje aan bij "Ik verklaar de algemene voorwaarden gelezen te hebben en ermee akkoord te gaan."
  8. Door op bevestigen te klikken wordt uw bestelling definitief.
  9. U krijgt binnen enkele minuten per mail een bevestiging van uw bestelling.
  10. U krijgt binnen 24 uur een bericht met informatie over de levertijd, bezorging en/of plaatsing.

Levertijd en levering

  1. Levertijd: de meeste modellen zijn direct uit voorraad leverbaar. Heeft u een product gekozen dat niet (meer) voorradig is, dan zullen wij u binnen 24 uur informeren over de levertijd.
  2. Levering: de prijs van de wijnkasten is inclusief levering tot aan de eerste drempel. De wijnkast wordt dan in transportverpakking neergezet.
  3. Plaatsing: tegen een geringe meerprijs van € 65,00 plaatsen wij de wijnkast voor u op de begane grond. Wij zullen u een uitleg geven van de werking van de wijnkast en het verpakkingsmateriaal mee terug nemen. Plaatsing op de 1e verdieping kost € 120,00 (mits toegankelijk via de trap).
  4. Inbouw: wij bouwen nooit wijnkasten in, ook geen modellen die specifiek voor inbouw zijn bestemd. Raadpleeg hiervoor uw keukenleverancier of interieurbouwer.
  5. In Nederland: wij leveren en plaatsen uitsluitend in Nederland.

Garantie en onderhoud

Wij geven 2 jaar garantie op de wijnkasten van ArteVino. Als er binnen deze 2 jaar een probleem ontstaat, kunt u contact met ons opnemen en wordt dit kosteloos opgelost. Mocht er onverhoopt buiten de garantieperiode een defect optreden, dan kunt u natuurlijk ook contact met ons opnemen. ArteVino wordt geproduceerd door de EuroCave groep; EuroCave Nederland BV zal alle service op zich nemen.

  1. Onderhoud: de wijnkasten van ArteVino zijn onderhoudsvrij.
  2. Wijnkast defect ontvangen: u dient een defect binnen 14 dagen aan ons te melden. Wij zullen zorgen dat het probleem zo spoedig mogelijk opgelost wordt.
  3. Wijnkast defect binnen de garantieperiode: meldt u ons het probleem en wij zullen het zo spoedig mogelijk, zonder kosten*, voor u oplossen.
  4. Wijnkast defect buiten de garantieperiode: meldt u ons het probleem en wij zullen u een prijsindicatie geven voor herstel van de wijnkast. Aan u de keus of u het door ons laat repareren.

* klik hier voor de garantievoorwaarden

Retourneren van de wijnkast

Mocht u onverhoopt het product willen retourneren, dan kan dat binnen 14 dagen na de levering. De wijnkast dient ongebruikt te zijn en in de originele verpakking verzendklaar te zijn, natuurlijk onbeschadigd. Gezien het formaat zal de transportservice van EuroCave de wijnkast bij u komen ophalen. De kosten hiervoor zullen we aan u doorberekenen. Het aankoopbedrag krijgt u van ons binnen 10 werkdagen gestort op de door u aangegeven rekening. Mocht u er toch voor kiezen de wijnkast zelf te retourneren, let u er dan op dat dit rechtop gebeurt. Misschien onnodig om te melden, maar de kosten en verantwoordelijkheid van een onbeschadigd transport zijn voor uw rekening.

Privacyverklaring

Dit is een website van EuroCave Nederland BV, Prof Eykmanweg 5, 5144 ND te Waalwijk. Wij zijn ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer is 18128894. Ons btw-nummer voor Nederland is NL813937280B01 en voor België 0552.667.297.

  1. Bij ieder bezoek aan onze website herkent onze webserver automatisch noch uw domeinnaam, noch uw e-mailadres.
  2. Bij een bezoek aan onze website bewaren wij:
    1. uw e-mailadres.
    2. de domeinnaam van andere sites die u geraadpleegd heeft om naar onze site te gaan.
    3. alle informatie met betrekking tot de pagina’s die u op onze site geraadpleegd heeft.
    4. alle informatie die u vrijwillig verstrekt heeft.
  3. Deze informatie wordt gebruikt om de inhoud van onze website te verbeteren en voor intern gebruik.
  4. Op onze site maken we gebruik van cookies.
  5. Als wij uw gegevens overdragen of ontvangen op onze website, gebruiken wij altijd de coderingstechnologieën die erkend worden als gangbare standaarden binnen de IT-sector. Wij hebben de nodige veiligheidsmaatregelen ingevoerd om het verlies, het onrechtmatig gebruik of de wijziging te voorkomen van informatie die wij ontvangen op onze site.

Heeft u vragen over het privacybeleid, neem dan contact op.

 

Showroom

  • Professor Eykmanweg 5
    5144 ND Waalwijk

    Telefoon: 0416-344400
    E-mail: info@eurocave.nl
  • Onze showroom is alleen op afspraak te bezoeken.

Openingstijden

Maandag - zaterdag:
09.00 tot 17.30 uur

Betaalmethoden

betaalmethoden

map NL